Tillbaka i bloggens värld

Hej kära frankrikeälskare!
Nu är jag helt plötsligt tillbaka i bloggens värld igen.
Jag läste lite andra bloggar häromdagen och blev sugen att börja skriva igen. Vi fâr se hur det gâr med det...
Vi har fâtt tillökning i familjen, en liten franco-suédois föddes i slutet pâ förra âret och tar nu upp all min tid. En härlig tid!!
Jag gillar fortfarande Frankrike och vi har sâ smâtt börjat röra oss utanför Toulousebubblan vi varit i de första mânaderna sâ det vore kul att fortsätta att dela med mig av lite härliga bilder och iaktagelser frân croissanternas land. Det kan ocksâ vara vârkänslorna som infunnit sig de senaste dagarna som inspirerar till bloggande... och en sovande bebis.
Pâ bilderna ser ni sandstranden i Anglet, vid Atlantkusten. 22°C varmt i luften förra helgen.
 
 
 

Kommentarer:

1 Marianne:

Åh vad roligt att få läsa dina inlägg om Frankrike och fransmännen igen och att få se alla vackra bilder du tar!

Svar: Ja, jag hoppas fâ tillfälle att skriva sâ ofta som möjligt.
Frankrike runt

2 Bella:

Grattis! :D och välkommen tillbaka, om än lite sent!

Kommentera här: